Бұл туралы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің төрағасы Дархан Жазықбай 2023 жылғы жұмыс қорытындысы бойынша алқа отырысында айтты.
МҚІА Төрағасы Агенттікпен 2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау саласында 498 тексеру жүргізілгенін атап өтті. Нәтижесінде 66 мың заң бұзушылық анықталды. Тексеру қорытындысы бойынша 898 лауазымды тұлға тәртіптік жауапкершілікке, 365 әкімшілік жауапкершілікке тартылды.
Қызмет алушылардың құқықтарын проактивті түрде, олардың шағымдарын күтпей-ақ, қашықтан мониторинг жүргізудің тиімділігі атап өтілді. Бұзушылықтар анықталған жағдайда заңдылықты қалпына келтіру және қызмет алушылардың құқықтарының бұзылуына жол бермеу бойынша шаралар қабылданады. Мониторинг нәтижесінде өңірлерде ақпараттық жүйе арқылы 11 мыңнан астам заң бұзушылықтар анықталды.
Осындай шаралардың нәтижесінде 360 азаматтың құқықтары қалпына келтірілді.
Дархан Жазықбай 2023 жылдың соңында «e-Qyzmet» ақпараттық жүйесінде мемлекеттік қызмет көрсетуді бақылау модулі әзірленгендігін атап өтті. «Бұл алдағы уақытта бақылау іс-шараларын жүргізу процесін мейлінше автоматтандыруға және уақыт шығындары мен қағазбастылықты болдырмауға септігін тигізбек.
Біз мемлекеттік қызмет көрсету үрдістерін жетілдіру мақсатында жүйелі талдау жүргізудеміз. Нәтижесінде «электрондық үкімет» порталында жұмыс істемей тұрған 40 мемлекеттік қызмет анықталды. Қазіргі уақытта олардың 14-і іске қосылды, қалған 26 мемлекеттік қызметті іске қосу жұмыстары жүргізілуде. Сонымен қатар, 16 мемлекеттік қызмет автоматтандырылды, 10 мемлекеттік қызметті көрсету барысында заңнамаларда кездесетін қайшылықтар жойылды.
Талдау нәтижелеріне сәйкес 104 мемлекеттік қызмет толыққанды көрсетілмейтіндігі анықталды. Яғни қызмет алушылар өзінің қажеттілігіне түпкілікті қол жеткізу үшін мемлекеттік органдарға бірнеше мәрте жүгінуге мұқтаж.
Сонымен қатар, азаматтарды әуре-сарсаңға салмау үшін 110 қызметті проактивті түрде және 75 қызметті «бір өтініш» қағидаты бойынша көрсету ұсынылды. Мемлекеттік қызметтерді көрсету барысында 35 комиссияны және 13 келісуді қысқарту бойынша ұсыныстар әзірленді.
Агенттік ұсыныстарын негізге ала отырып Үкімет мемлекеттік органдарға тапсырма берген соң мемлекеттік қызметтерді көрсету процесстерін жетілдіру және оңтайландыру бағытында олар тиісті жұмыстар атқаруда» – деді Агенттік төрағасы.
ҚР МҚІА Баспасөз қызметі
АДГС восстановлены права 360-ти услугополучателей
Об этом рассказал председатель Агентства по делам государственной службы Дархан Жазыкбай на заседании коллегии по итогам работы за 2023 год.
Также глава АДГС отметил, что Агентством в 2023 году проведено 498 проверок в сфере контроля качества оказания госуслуг. В результате выявлено 66 тысяч нарушений законодательства. По итогам проверок 898 должностных лица привлечены к дисциплинарной ответственности, 365 – привлечены к административной ответственности.
Отмечена эффективность проактивного формата дистанционного мониторинга за соблюдением прав услугополучателей, не дожидаясь их жалоб. В случае выявления нарушений принимаются меры по восстановлению законности и предупреждению недопущения нарушения прав услугополучателей.
В результате подобного мониторинга посредством информационной системы в регионах выявлено более 11 тысяч нарушений законодательства.
В целом по итогам указанных мер, Агентством восстановлены права 360 граждан.
Как отметил Дархан Жазыкбай, в конце 2023 года в информационной системе «e-Qyzmet» был разработан модуль контроля качества государственных услуг. «Это позволит в будущем при проведении контрольных мероприятий максимально автоматизировать и исключить временные издержки и бумажную переписку.
Нами проводится системный анализ с целью совершенствования процессов оказания госуслуг. В результате выявлено 40 государственных услуг, недоступных на портале «электронного правительства», из них благодаря реакции Агентства восстановлена работоспособность по 14 услугам, а по остальным 26 госуслугам ведутся соответствующие работы. Вместе с тем, автоматизированы 16 госуслуг, устранены противоречия в нормативных правовых актах по 10 госуслугам.
По результатам анализа также установлено, что 104 госуслуги реализуются неполноценно. То есть услугополучателям необходимо неоднократно обращаться в госорганы для получения конечного результата. Кроме того, для исключения волокиты рекомендовано 110 услуг оказывать в проактивном формате, а 75 – по принципу “одного заявления”. Разработаны предложения по сокращению 35 комиссий и 13 элементов согласования.
На основании рекомендаций Агентства Правительство поставило перед госорганами задачу и в настоящее время они работают над совершенствованием и оптимизацией процессов предоставления государственных услуг», – сказал председатель Агентства.
Пресс-служба АДГС РК